čtvrtek 12. února 2009

Trénujeme s diskem

V pondělí odpoledne jsem byla s Estou trochu trénovat. Vzala jsem sebou disk, aby se přesvědčila, jaká je to skvělá zábava. Když jsem jí ho hodila, tak za ním běžela, ale odmítala jej přinést. Popocházely jsme po parčíku, já házela, Esta nadšeně běhala. Jakmile dopadl, ztratila o něj zájem. Pro disk jsem si stejně musela přijít sama. Moc jsem to neřešila - aspoň si zaběhá, já se projdu,... Pak se mi podařilo hodit tak, že se kutálel. To už se jí zamlouvalo víc. Dokonce mi ho dvakrát přinesla. Ještě naposled, než půjdeme domů.... no a hodila jsem ho tak šikovně, že zajel do Trkmanky (stoky smrduté). Víc už jsme ten krásný modrý disk neviděly. Ani neplaval na povrchu. Je tam teď o něco víc vody než normálně a docela slušný proud. Zašla jsem domů pro hrábě, propátrala asi 10 metrů po proudu, ale všechno bylo marné :-(
Během týdne bylo venku ošklivo, tak jsme doma zkoušely aspoň s gumovým diskem. Myslím, že jsme na dobré cestě....
Dnes jsme si taky zašly na půl hodinky zaházet. Momentálně se jí mění zoubky, tak je trochu opatrná na to, co a jak vzít. I když se jí disk špatně zvedá ze země, tak už tomu přichází na chuť :oD

Žádné komentáře:

Okomentovat