středa 8. července 2009

Vytrvalý bobr

Jásala jsem předčasně. Protože už je Estinka velká holka, odstranili jsme oplocení kolem skalky. Toto ovšem bobr využil. Podhrabal umělý potůček a rozkousal fólii, která tvořila jeho dno. Máme tam vysazenou zakrslou drobnolistou břízku. Tu naštěstí nepokácel. Nám ovšem nezbylo, než potůček vystavět znovu.
Nato se bobr dostal do garáže a nějakým způsobem i do auta. Tam se zřejmě schoval pod sedadlo. Když jsem potom jela s Estinkou ze cvičáku nakoupit do Penny, zdála se mi Esta vzadu poněkud neklidná.... Na parkovišti jsem ji zkontrolovala a zjistila jsem, že bobr za tu krátkou chvíli překousal popruh k bezpečnostnímu postroji, kterým je Esta v autě připoutána.
Zatímco píšu tento článek, bobr mi překousal tkaničku (samozřejmě úplně uprostřed) na zánovních "prestižkách" a ještě mi kousek boty odhlodal. Až po první dírku. Ta se při prvním zavázání stejně protrhne.
Jdu ulovit bobra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat