sobota 25. července 2009

Naše první výstava

Dnes jsme se poprvé zúčastnili výstavy. Esta byla na výstavě jediným zástupcem svého plemene. Byla to premiéra jak pro Estu, tak pro mne. Však taky tréma sehrála svoje. Estince se poblíž kruhu moc nelíbilo. Táhla mě zpět ke svému pelíšku. Kolem byla spousta pejsků, ale ani jeden nebyl ke společnému hraní.
Sledovala jsem, jak se chovali ostatní, abych se vyvarovala chyb a v kruhu se nemotala tak jako oni. Nakonec to nebylo tak zlé, ale Estinka byla poněkud roztěkaná, byl problém, udržet ji v postoji. Použila jsem piškotek. To ji zase tak rozparádilo, že kolem mne poskakovala jako kůzle a to se panu rozhodčímu moc nelíbilo :-( Však nakonec jsme tam jeli proto, abychom si to zkusili a příště budeme šikovnější :-)
Estinka získala hodnocení VD 1.
Pár fotek z výstavy je přidáno do alba Červenec 2009 na Rajčeti

Žádné komentáře:

Okomentovat